2011年4月7日星期四

$108三分俗氣二人晚餐 十分美味無添加味精粵、川風味菜 (原價$208)

出街食飯想尋真味,跟尋真愛一樣難?就等我哋勤勞如蜜蜂又敏銳非常的BeeCrazy團隊密密為你捐窿捐罅locate出無添加味精的有營食店啦!


今日蜂買優惠,只需$108便可到三分俗氣嘆無味精滋補養生燉湯加三款

確係好味巧手粵、川風味小菜2人晚餐。仲未試過呢間吸客力強的新食店的話,就要快啲去食下有幾多個讚喇!


三分俗氣BeeCrazy二人晚餐:

- 前菜: 四川子薑皮蛋
- 養生燉湯一人一盎 (天天不同款)
- 川椒肉碎油麥菜
- 咸蛋蒸肉塔
- 薑蔥怪味雞
- 白飯


本著只要足料便無需加味精畫蛇添足的宗旨,三分俗氣,確實帶有七分雅致的力臻健康美味烹調態度。足料靚湯,新鮮雞精製鮮味,務求讓你胃口大開碟碟清,等洗碗阿姐冇嘢要倒,輕鬆多一重!


食客好評:

-唔想日日出街食味精飯嘅我,一見到標榜無味精店就即入。超鍾意佢哋盎蟲草花燉雞湯,材料冇呃秤又夠火喉。我連湯入面啲雞肉都清埋先對得住自己。對於我呢個唔chi家嘅人,無味精靚湯係我的良品!


-見間店新開,鍾意食川菜嘅我咁啱經過,真係唔得唔食!女友好少食雞,但呢度嘅薑蔥怪味雞,係由佢清碟的!可能因為用新鮮雞整,所以啖啖肉都堅嫩滑,薑蔥爆又夠惹味。我哋兩個真係第一次要爭食雞囉!good job!

沒有留言:

發佈留言